Ograniczenie obsługi bezpośredniej w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Koninie
Informujemy, że ze względów bezpieczeństwa klientów i personelu spowodowanego rosnącą liczbą zakażeń Covid-19 w naszym regionie od 19 października 2020 r. obsługa spraw związanych z rejestracją pojazdów, tj:
Obsługa spraw związanych z:
Obsługa spraw związanych z wydawaniem praw jazdy, tj:
Obsługa spraw związanych z prowadzeniem działalności w zakresie:
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi Klienta w sprawie zgłoszeń sprzedaży, nabycia pojazdów poprzez e-PUAP lub korespondencyjnie w formie papierowejna adres urzędu Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin. Wnioski i korespondencja nie wymagająca obecności osobistej (bez potwierdzenia wpływu), może zostać również złożona w skrzynce podawczej (urnie) znajdującej się w przedsionku głównego wejścia do urzędu.
Jak działa nowy system kolejkowy w Wydziale Komunikacji?
Za pomocą tylko kilku kliknięć, interesant może sam zająć miejsce w kolejce na konkretną datę i godzinę.
Wizytę można zarezerwować do wybranej przez siebie kolejki przez stronę bezkolejki.eu/spkonin. Należy wybrać, odpowiednią grupę spraw, a następnie zaznaczyć miesiąc, dzień i godzinę planowanej wizyty. Po wypełnieniu wymaganych danych oraz zapoznaniu się z regulaminem rezerwacji wizyt wybieramy przycisk "Rezerwuję". Po rezerwacji wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.
Zanim zarezerwujesz termin, zapoznaj się z opisem procedury oraz z informacją o niezbędnych dokumentach wymaganych do załatwienia Twojej sprawy w zakładce Sprawy/Wykaz załatwianych spraw/ Wydział Komunikacji na stronie www.bip.powiat.konin.pl.
Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych wyświetli się potwierdzenie rezerwacji, które można wydrukować. W przypadku podania adresu e-mail i/lub numeru telefonu po wcześniejszej akceptacji regulaminu, system wyśle potwierdzenie rezerwacji wizyty na wskazany adres. W wybranym dniu, co najmniej 10 minut przed umówioną wizytą, należy potwierdzić umówioną wizytę w biletomacie umieszczonym na holu przy głównym wejściu do budynku Starostwa, wpisując numer identyfikacyjny przydzielony w trakcie procesu rejestracji.
UWAGA: Obowiązuje zasada jeden bilet = jedna sprawa.
Niepotwierdzenie wizyty przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty. Należy pamiętać, że umówiona wizyta na konkretną godzinę jest przybliżoną godziną obsługi.
O czym trzeba pamiętać?
- rejestracją pojazdów nowych i używanych,
- wymianą dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na badanie techniczne,
- zmianą danych technicznych pojazdu,
- zmianą własności pojazdu,
Obsługa spraw związanych z:
- odbiorem stałych dowodów rejestracyjnych,
- wyrejestrowaniem pojazdu z powodu demontażu,
- czasowego wycofania pojazdów z ruchu i ich przywracania do ruchu,
- zmian w dowodzie rejestracyjnym (hak, gaz, dopisanie współwłaściciela),
Obsługa spraw związanych z wydawaniem praw jazdy, tj:
- odbiorem praw jazdy,
- wydaniem profilu kandydata na kierowcę,
- zatrzymania oraz zwrotu prawa jazdy
Obsługa spraw związanych z prowadzeniem działalności w zakresie:
- stacji kontroli pojazdów,
- ośrodków szkolenia kierowców,
- transportu, przewozu rzeczy lub osób,
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi Klienta w sprawie zgłoszeń sprzedaży, nabycia pojazdów poprzez e-PUAP lub korespondencyjnie w formie papierowejna adres urzędu Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin. Wnioski i korespondencja nie wymagająca obecności osobistej (bez potwierdzenia wpływu), może zostać również złożona w skrzynce podawczej (urnie) znajdującej się w przedsionku głównego wejścia do urzędu.
Jak działa nowy system kolejkowy w Wydziale Komunikacji?
Za pomocą tylko kilku kliknięć, interesant może sam zająć miejsce w kolejce na konkretną datę i godzinę.
Wizytę można zarezerwować do wybranej przez siebie kolejki przez stronę bezkolejki.eu/spkonin. Należy wybrać, odpowiednią grupę spraw, a następnie zaznaczyć miesiąc, dzień i godzinę planowanej wizyty. Po wypełnieniu wymaganych danych oraz zapoznaniu się z regulaminem rezerwacji wizyt wybieramy przycisk "Rezerwuję". Po rezerwacji wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.
Zanim zarezerwujesz termin, zapoznaj się z opisem procedury oraz z informacją o niezbędnych dokumentach wymaganych do załatwienia Twojej sprawy w zakładce Sprawy/Wykaz załatwianych spraw/ Wydział Komunikacji na stronie www.bip.powiat.konin.pl.
Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych wyświetli się potwierdzenie rezerwacji, które można wydrukować. W przypadku podania adresu e-mail i/lub numeru telefonu po wcześniejszej akceptacji regulaminu, system wyśle potwierdzenie rezerwacji wizyty na wskazany adres. W wybranym dniu, co najmniej 10 minut przed umówioną wizytą, należy potwierdzić umówioną wizytę w biletomacie umieszczonym na holu przy głównym wejściu do budynku Starostwa, wpisując numer identyfikacyjny przydzielony w trakcie procesu rejestracji.
UWAGA: Obowiązuje zasada jeden bilet = jedna sprawa.
Niepotwierdzenie wizyty przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty. Należy pamiętać, że umówiona wizyta na konkretną godzinę jest przybliżoną godziną obsługi.
O czym trzeba pamiętać?
- Nie można się zarejestrować na bieżący dzień.
- Rezerwując kolejkę, mamy do wyboru tylko godziny jeszcze przez nikogo niezarezerwowane.
- Zamówiony, ale niewydrukowany do zadeklarowanego czasu bilet zostaje automatycznie anulowany.
- W razie konieczności załatwienia kilku spraw z różnych grup (np. prawo jazdy i wydanie dowodu rejestracyjnego) należy zarezerwować osobne wizyty do odpowiedniej grupy spraw. Należy zwrócić uwagę, aby obie wizyty nie były rezerwowane na tą samą godzinę.