Zarezerwuj wizytę w Wydziale Komunikacji
Jak działa nowy system kolejkowy w Wydziale Komunikacji?
Interesanci mają możliwość zarezerwowania kolejki na dwa sposoby: przychodząc do urzędu i pobierając numerek w biletomacie lub przez Internet - umawiając się kilkoma kliknięciami na konkretną datę i godzinę - bezkolejki.eu/spkonin (link do rezerwacji wizyty).
Sposób pierwszy:
Po przyjściu do Wydziału Komunikacji należy pobrać bilet do wybranej przez siebie kolejki (sprawy) z biletomatu umieszczonego na holu przy wejściu głównym. Ekran dotykowy jest intuicyjny i zawiera szczegółowe informacje, jakie sprawy będą załatwione w danej kolejce.
Po otrzymaniu biletu wystarczy poczekać na głosowe wezwanie do odpowiedniego stanowiska obsługi. Aktualną liczbę osób oczekujących można obserwować na głównym ekranie na korytarzu.
UWAGA: obowiązuje zasada jeden bilet = jedna sprawa.
Sposób drugi:
Wizytę można zarezerwować do wybranej przez siebie kolejki, z jednodniowym wyprzedzeniem, poprzez stronę bezkolejki.eu/spkonin. Należy wybrać, odpowiednią grupę spraw, a następnie zaznaczyć miesiąc, dzień i godzinę planowanej wizyty. Po wypełnieniu wymaganych danych oraz zapoznaniu się z regulaminem rezerwacji wizyt wybieramy przycisk "Rezerwuję". Po rezerwacji wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.
Zanim zarezerwujesz termin, zapoznaj się z opisem procedury oraz z informacją o niezbędnych dokumentach wymaganych do załatwienia Twojej sprawy w zakładce Sprawy/Wykaz załatwianych spraw/ Wydział Komunikacji na stronie www.bip.powiat.konin.pl.
Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych wyświetli się potwierdzenie rezerwacji, które można wydrukować. W przypadku podania adresu e-mail i/lub numeru telefonu po wcześniejszej akceptacji regulaminu, system wyśle potwierdzenie rezerwacji wizyty na wskazany adres. W wybranym dniu, co najmniej 10 minut przed umówioną wizytą, należy potwierdzić umówioną wizytę w biletomacie umieszczonym na holu przy głównym wejściu do budynku Starostwa, wpisując numer identyfikacyjny przydzielony w trakcie procesu rejestracji.
UWAGA: Obowiązuje zasada jeden bilet = jedna sprawa.
Niepotwierdzenie wizyty przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty. Należy pamiętać, że umówiona wizyta na konkretną godzinę jest przybliżoną godziną obsługi.
O czym trzeba pamiętać?
Interesanci mają możliwość zarezerwowania kolejki na dwa sposoby: przychodząc do urzędu i pobierając numerek w biletomacie lub przez Internet - umawiając się kilkoma kliknięciami na konkretną datę i godzinę - bezkolejki.eu/spkonin (link do rezerwacji wizyty).
Sposób pierwszy:
Po przyjściu do Wydziału Komunikacji należy pobrać bilet do wybranej przez siebie kolejki (sprawy) z biletomatu umieszczonego na holu przy wejściu głównym. Ekran dotykowy jest intuicyjny i zawiera szczegółowe informacje, jakie sprawy będą załatwione w danej kolejce.
Po otrzymaniu biletu wystarczy poczekać na głosowe wezwanie do odpowiedniego stanowiska obsługi. Aktualną liczbę osób oczekujących można obserwować na głównym ekranie na korytarzu.
UWAGA: obowiązuje zasada jeden bilet = jedna sprawa.
Sposób drugi:
Wizytę można zarezerwować do wybranej przez siebie kolejki, z jednodniowym wyprzedzeniem, poprzez stronę bezkolejki.eu/spkonin. Należy wybrać, odpowiednią grupę spraw, a następnie zaznaczyć miesiąc, dzień i godzinę planowanej wizyty. Po wypełnieniu wymaganych danych oraz zapoznaniu się z regulaminem rezerwacji wizyt wybieramy przycisk "Rezerwuję". Po rezerwacji wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.
Zanim zarezerwujesz termin, zapoznaj się z opisem procedury oraz z informacją o niezbędnych dokumentach wymaganych do załatwienia Twojej sprawy w zakładce Sprawy/Wykaz załatwianych spraw/ Wydział Komunikacji na stronie www.bip.powiat.konin.pl.
Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych wyświetli się potwierdzenie rezerwacji, które można wydrukować. W przypadku podania adresu e-mail i/lub numeru telefonu po wcześniejszej akceptacji regulaminu, system wyśle potwierdzenie rezerwacji wizyty na wskazany adres. W wybranym dniu, co najmniej 10 minut przed umówioną wizytą, należy potwierdzić umówioną wizytę w biletomacie umieszczonym na holu przy głównym wejściu do budynku Starostwa, wpisując numer identyfikacyjny przydzielony w trakcie procesu rejestracji.
UWAGA: Obowiązuje zasada jeden bilet = jedna sprawa.
Niepotwierdzenie wizyty przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty. Należy pamiętać, że umówiona wizyta na konkretną godzinę jest przybliżoną godziną obsługi.
O czym trzeba pamiętać?
- Nie można się zarejestrować na bieżący dzień.
- Rezerwując kolejkę, mamy do wyboru tylko godziny jeszcze przez nikogo niezarezerwowane.
- Zamówiony, ale niewydrukowany do zadeklarowanego czasu bilet zostaje automatycznie anulowany.
- W razie konieczności załatwienia kilku spraw z różnych grup (np. prawo jazdy i wydanie dowodu rejestracyjnego) należy zarezerwować osobne wizyty do odpowiedniej grupy spraw. Należy zwrócić uwagę, aby obie wizyty nie były rezerwowane na tą samą godzinę.