Wyróżnienie dla ZSEU
Uczennice z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie otrzymały wyróżnienie w konkursie „Energia mojej przyszłości – Wielkopolska 2050”. Wyniki zmagań uroczyście ogłoszono 6 grudnia podczas Zgromadzenia Ogólnego Wielkopolskiej Platformy Wodorowej w Poznaniu.
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu autorskiego scenariusza zajęć dydaktycznych wspomagających proces edukacji i poznawania przez uczniów tematyki odnawialnych źródeł energii ze szczególnym uwzględnieniem wodoru. Organizatorem zmagań był Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
Wyróżnienie w konkursie otrzymały uczennice z klasy I Technikum Leśnego w Żychlinie: Wiktoria Ogórek, Kinga Siwek i Patrycja Jakóbowska, które wspierała Joanna Gadomska, nauczycielka biologii. Uczennice odebrały z rąk Marszałka Województwa Wielkopolskiego Marka Woźniaka oraz Członka Zarządu Jacka Bogusławskiego cenne nagrody – „Zestaw edukacyjny energia odnawialna Horizon” oraz „Samochód wodorowy H-RACER 2.0”.
Celem konkursu było podnoszenie świadomości uczniów szkół ponadpodstawowych dotyczącej wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi, a także promowanie wśród młodzieży nisko i zeroemisyjnych źródeł energii.
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu autorskiego scenariusza zajęć dydaktycznych wspomagających proces edukacji i poznawania przez uczniów tematyki odnawialnych źródeł energii ze szczególnym uwzględnieniem wodoru. Organizatorem zmagań był Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
Wyróżnienie w konkursie otrzymały uczennice z klasy I Technikum Leśnego w Żychlinie: Wiktoria Ogórek, Kinga Siwek i Patrycja Jakóbowska, które wspierała Joanna Gadomska, nauczycielka biologii. Uczennice odebrały z rąk Marszałka Województwa Wielkopolskiego Marka Woźniaka oraz Członka Zarządu Jacka Bogusławskiego cenne nagrody – „Zestaw edukacyjny energia odnawialna Horizon” oraz „Samochód wodorowy H-RACER 2.0”.
Celem konkursu było podnoszenie świadomości uczniów szkół ponadpodstawowych dotyczącej wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi, a także promowanie wśród młodzieży nisko i zeroemisyjnych źródeł energii.