Skocz do zawartości

Październik

Aktualności

Konińskie CIT w ogólnopolskiej sieci

Od czerwca 2014 roku koniński punkt informacji turystycznej należy do ogólnopolskiej infolinii, zarządzanej przez Polską Organizację Turystyczną. Contact Center zapewnia pomoc turystom polskim i zagranicznym. Konsultanci udzielają informacji o zabytkach i atrakcjach, wydarzeniach kulturalnych i sportowych oraz bazie noclegowej i gastronomicznej, a także służą pomocą w nagłych przypadkach związanych np. z zaginięciem dokumentów, chorobą czy wypadkiem drogowym.

Obecnie do systemu Contact Center należą 23 punkty informacji turystycznej w całym kraju, w tym zaledwie dwa w Wielkopolsce (w Poznaniu i Koninie). Centrum Informacji Turystycznej w Koninie przystąpiło do projektu 13 czerwca 2014 roku. Od momentu instalacji urządzeń do końca sierpnia trwały prace konserwacyjne i modernizacyjne, od września system działa już nieprzerwanie.

Ogólnopolska infolinia jest czynna codziennie (wyłączając święta ustawowo wolne od pracy) w godzinach 8.00-18.00, od 1 czerwca do 30 września w godzinach 8.00-22.00. Do Konina turysta dodzwoni się w godzinach pracy CIT, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, a w sezonie turystycznym w godzinach 9:00-17:00 i dodatkowo w soboty do godziny 14:00. Konsultanci obsługują infolinię w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim, a w przypadku CIT w Koninie: w języku polskim, angielskim i niemieckim. Dzwoniąc pod numer 801 88 88 44 lub 22 278 77 77 i wybierając swoje preferencje językowe, turysta połączy się z jednym z punktów informacji turystycznej w północnej, południowej, wschodniej, zachodniej lub centralnej Polsce.
Zobacz także:
Tłumacz MigamPowiatowe Centrum Zrządzania Kryzysowego w Koninierozlicz PITLogo Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Urbanowskiej w KoninieLogo Stowarzyszenia Aglomeracji Konińskiej
© 2023 Starostwo Powiatowe w Koninie – Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: WR Consulting