Wielka Pętla Wielkopolski - z nurtem przygody bez końca
"Z nurtem przygody bez końca" to hasło nowego spotu reklamowego, promującego turystykę wodną na Wielkiej Pętli Wielkopolski, który od czerwca br. emitowany będzie w telewizji ogólnopolskiej i regionalnej. Premiera spotu odbyła się 27 maja podczas konferencji prasowej w Poznaniu.
Spot wyświetlany będzie od czerwca do lipca br. w telewizji ogólnopolskiej i regionalnej, a także w Internecie za pomocą kanału VOD oraz Youtube.
W ramach kampanii promocyjnej zrealizowano już szereg działań: w rozgłośniach ogólnopolskich i regionalnych można było usłyszeć spot radiowy, w kilku największych miastach w Polsce można zobaczyć billboardy i spotkać autobus Wielkiej Pętli Wielkopolski w ramach cyklu Roadshow. Cały czas trwa też kampania w Internecie i w mediach społecznościowych, a już wkrótce rozpocznie się promocja podczas imprez regionalnych wśród partnerów projektu.
"Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski" to nazwa projektu realizowanego przez Wielkopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z 26 samorządami (w tym z Powiatem Konińskim, miastem Konin, gminą Ślesin i gminą Skulsk) oraz dwoma instytucjami z terenu Wielkopolski. Kampania na ma celu promocję wśród mieszkańców Polski oraz gości zagranicznych turystyki wodnej, czyli żeglarstwa i kajakarstwa, turystyki motorowodnej, windsurfingu i wakeboardingu a także turystyki rowerowej i konnej na terenie Wielkopolski.
Wielka Pętla Wielkopolski to szlak wodny liczący blisko 690 km, który przebiega przez m.in. Ślesin, Konin, Pyzdry, Śrem, Poznań, Oborniki, Wronki, Międzychód, Krzyż Wielkopolski, Wieleń, Drawsko, Czarnków czy Ujście. To również częścią Międzynarodowej Drogi Wodnej E-70, która łączy Europę Zachodnią z Kaliningradem.
Spot wyświetlany będzie od czerwca do lipca br. w telewizji ogólnopolskiej i regionalnej, a także w Internecie za pomocą kanału VOD oraz Youtube.
W ramach kampanii promocyjnej zrealizowano już szereg działań: w rozgłośniach ogólnopolskich i regionalnych można było usłyszeć spot radiowy, w kilku największych miastach w Polsce można zobaczyć billboardy i spotkać autobus Wielkiej Pętli Wielkopolski w ramach cyklu Roadshow. Cały czas trwa też kampania w Internecie i w mediach społecznościowych, a już wkrótce rozpocznie się promocja podczas imprez regionalnych wśród partnerów projektu.
"Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski" to nazwa projektu realizowanego przez Wielkopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z 26 samorządami (w tym z Powiatem Konińskim, miastem Konin, gminą Ślesin i gminą Skulsk) oraz dwoma instytucjami z terenu Wielkopolski. Kampania na ma celu promocję wśród mieszkańców Polski oraz gości zagranicznych turystyki wodnej, czyli żeglarstwa i kajakarstwa, turystyki motorowodnej, windsurfingu i wakeboardingu a także turystyki rowerowej i konnej na terenie Wielkopolski.
Wielka Pętla Wielkopolski to szlak wodny liczący blisko 690 km, który przebiega przez m.in. Ślesin, Konin, Pyzdry, Śrem, Poznań, Oborniki, Wronki, Międzychód, Krzyż Wielkopolski, Wieleń, Drawsko, Czarnków czy Ujście. To również częścią Międzynarodowej Drogi Wodnej E-70, która łączy Europę Zachodnią z Kaliningradem.