Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz
Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz – to hasło przewodnie kampanii społecznej organizowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z sześcioma instytucjami publicznymi: Bankowym Funduszem Gwarancyjnym, Komisją Nadzoru Finansowego, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Sprawiedliwości, Narodowym Bankiem Polskim oraz Policją.
Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyko związane z zawieraniem umów finansowych, w tym przede wszystkim z zaciąganiem wysoko oprocentowanych krótkoterminowych pożyczek, tzw. „chwilówek” oraz z korzystaniem z usług finansowych, które nie podlegają szczególnemu nadzorowi państwa.
Na potrzeby akcji uruchomiono stronę internetową "zanim podpiszesz".
Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na ryzyko związane z zawieraniem umów finansowych, w tym przede wszystkim z zaciąganiem wysoko oprocentowanych krótkoterminowych pożyczek, tzw. „chwilówek” oraz z korzystaniem z usług finansowych, które nie podlegają szczególnemu nadzorowi państwa.
Na potrzeby akcji uruchomiono stronę internetową "zanim podpiszesz".