Powstaje Strategia Komunikacji Marketingowej Powiatu Konińskiego
Starostwo Powiatowe w Koninie rozpoczęło prace nad strategią Komunikacji Marketingowej Powiatu Konińskiego. Opracowanie dokumentu zlecone zostało firmie Max von Jastrov.
Powiat koniński zdecydował się budować własną, odrębną i atrakcyjną markę, czego jednym z pierwszym kroków jest przygotowanie strategii marki. Dokument ten stanowić będzie system podstawowych zasad i reguł działania, które mają doprowadzić do osiągnięcia postawionych celów komunikacyjnych i marketingowych odpowiadających potrzebom rozwojowym powiatu oraz umożliwić budowę pożądanej tożsamości powiatu wśród grup docelowych. Strategia pozwoli w spójny i konsekwentny sposób realizować opisany w niej kierunek promocji powiatu w dłuższej perspektywie czasu.
Grupa konsultacyjna powołana do opiniowania przygotowywanej strategii zbierze się po raz pierwszy 2 listopada. Składa się ona z radnych powiatowych, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji otoczenia biznesu, nauczycieli, młodzieży oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Koninie.