Skocz do zawartości

Lipiec

Z XX-ej sesji Rady Powiatu Konińskiego

30 czerwca 2008 roku w siedzibie Starostwa odbyła się XX sesja Rady Powiatu Konińskiego.
 
Zgodnie z programem posiedzenia, Starosta Koniński Stanisław Bielik przedstawił sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu i realizacji uchwał w okresie międzysesyjnym.
 
W tej części spotkania, Starosta poinformował radnych m.in.: o powołaniu 17 czerwca br. Lokalnej Organizacji Turystycznej „Marina”( na prezesa której jednogłośnie wybrano wicestarostę p. Małgorzatę Waszak), o podpisaniu przez Zarząd Powiatu „Porozumienia w sprawie gospodarki wodnej na jeziorach konińskich” w 2008 r. a także o wizycie samorządowców z powiatu konińskiego w powiecie partnerskim Ilm w Turyngii i o przebiegu I międzynarodowego seminarium dla kół gospodyń wiejskich, które odbyło się 18 czerwca w Kleczewie.
 
Następnie, radni wysłuchali informacji o stanie środowiska w powiecie konińskim w 2007 roku, przygotowanej przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu – Delegatura w Koninie i zwrócili się z wnioskiem o jej uzupełnienie o dane dotyczące eksploatowania składowiska odpadów w Goraninie oraz przedstawienie pełnej informacji na najbliższym posiedzeniu Rady.
 
Nie wznosząc żadnych uwag, Rada Powiatu przyjęła informacje: o stanie realizacji Programu Promocji Zdrowia Powiatu Konińskiego w roku 2007 oraz o przeprowadzonym poborze na terenie Powiatu Konińskiego w 2008 roku.
 
Zgodnie z porządkiem XX posiedzenia, Rada podjęła także uchwałę w sprawie likwidacji Placówki Rodzinnej w Grodźcu. Do jej zamknięcia, powiat przygotowywał się od listopada ubiegłego roku, m.in. spełnione zostały warunki pozwalające na usamodzielnienie się dwóch przebywających w Placówce pełnoletnich wychowanków.
 
Rada dokonała również zmian w budżecie Powiatu Konińskiego na 2008 rok.

Zobacz także:
Centrum Informacji TurystycznejTłumacz MigamPowiatowe Centrum Zrządzania Kryzysowego w KoninieChopin w powiecie konińskimrozlicz PIT
© 2020 Starostwo Powiatowe w Koninie – Wszelkie prawa zastrzeżone
Realizacja: WR Consulting