Informacja dla klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Koninie
Szanowni Państwo,
od dnia 13 maja 2021 odbiory stałych dowodów rejestracyjnych odbywają się bez wcześniejszego umawiania wizyt telefonicznie lub przez Internet. Klienci chcący odebrać stały dowód rejestracyjny zgłaszają się do sali 157 z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego w celu zapewnienia bezpieczeństwa innych klientów oraz pracowników Wydziału Komunikacji. W obsłudze klientów w urzędzie pomocy udzielą Państwu pracownicy ochrony.
W udostępnionym dla Państwa poniższym 14 dniowym kalendarzu internetowych rezerwacji wizyt, wolne wizyty pojawiają się codziennie o godzinie 8.00 w pierwszym możliwym nie zajętym wcześniej terminie.
Sprawy dotyczące rejestracji pojazdów związane z:
Sprawy dotyczące zgłaszania zmian w dokumentach komunikacyjnych/ zgłoszenia zbycia / nabycia pojazdu związane z:
Sprawy dotyczące praw jazdy związane z:
Obsługa spraw związanych z prowadzeniem działalności w zakresie:
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi Klienta w sprawie zgłoszeń sprzedaży, nabycia pojazdów poprzez e-PUAP lub korespondencyjnie w formie papierowej na adres urzędu Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin. Wnioski i korespondencja, może zostać również złożona kancelarii urzędu.
od dnia 13 maja 2021 odbiory stałych dowodów rejestracyjnych odbywają się bez wcześniejszego umawiania wizyt telefonicznie lub przez Internet. Klienci chcący odebrać stały dowód rejestracyjny zgłaszają się do sali 157 z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego w celu zapewnienia bezpieczeństwa innych klientów oraz pracowników Wydziału Komunikacji. W obsłudze klientów w urzędzie pomocy udzielą Państwu pracownicy ochrony.
W udostępnionym dla Państwa poniższym 14 dniowym kalendarzu internetowych rezerwacji wizyt, wolne wizyty pojawiają się codziennie o godzinie 8.00 w pierwszym możliwym nie zajętym wcześniej terminie.
Sprawy dotyczące rejestracji pojazdów związane z:
- rejestracją pojazdów nowych i używanych,
- wymianą dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na badanie techniczne,
- zmianą danych technicznych pojazdu,
- zmianą własności pojazdu,
Sprawy dotyczące zgłaszania zmian w dokumentach komunikacyjnych/ zgłoszenia zbycia / nabycia pojazdu związane z:
- wyrejestrowaniem pojazdu z powodu demontażu,
- zgłoszenie zbycia / nabycia pojazdu
- czasowego wycofania pojazdów z ruchu i ich przywracania do ruchu,
- zmian w dowodzie rejestracyjnym (hak, gaz, VAT, bagażnik) dopisanie współwłaściciela,
- wtórniki karty pojazdu, tablic rejestracyjnych,
Sprawy dotyczące praw jazdy związane z:
- odbiorem praw jazdy,
- wydaniem profilu kandydata na kierowcę,
- zatrzymania oraz zwrotu prawa jazdy
Obsługa spraw związanych z prowadzeniem działalności w zakresie:
- stacji kontroli pojazdów,
- ośrodków szkolenia kierowców,
- transportu, przewozu rzeczy lub osób,
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi Klienta w sprawie zgłoszeń sprzedaży, nabycia pojazdów poprzez e-PUAP lub korespondencyjnie w formie papierowej na adres urzędu Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin. Wnioski i korespondencja, może zostać również złożona kancelarii urzędu.