Doskonalenie kadr i usprawnienie pracy Starostwa
Jednym z zasadniczych celów samorządu mijającej kadencji było budowanie pozytywnych relacji urzędu z klientem, stwarzanie warunków do ciągłej poprawy komunikacji na tej płaszczyźnie oraz kreowanie wizerunku urzędu przejrzystego i otwartego na potrzeby lokalnej społeczności.
Zarząd Powiatu podjął szereg przedsięwzięć na rzecz doskonalenia pracy w Starostwie w celu dalszego usprawnienia jakości usług świadczonych przez urząd oraz poprawy wizerunku pracownika samorządowego.
Zbudowanie oraz wdrożenie efektywnego i skutecznego systemu kontroli zarządczej, uchwalenie kodeksu etycznego urzędników, wprowadzenie nowych rozwiązań organizacyjnych oraz położenie nacisku na rozwój zawodowy pracowników pomogło osiągać zamierzone cele i realizować zadania w sposób skuteczny i efektywny, co potwierdziły m.in. oceny organów kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.
Zarząd Powiatu podjął szereg przedsięwzięć na rzecz doskonalenia pracy w Starostwie w celu dalszego usprawnienia jakości usług świadczonych przez urząd oraz poprawy wizerunku pracownika samorządowego.
Zbudowanie oraz wdrożenie efektywnego i skutecznego systemu kontroli zarządczej, uchwalenie kodeksu etycznego urzędników, wprowadzenie nowych rozwiązań organizacyjnych oraz położenie nacisku na rozwój zawodowy pracowników pomogło osiągać zamierzone cele i realizować zadania w sposób skuteczny i efektywny, co potwierdziły m.in. oceny organów kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.